wtorek, 1 marca 2011

hejka :)
Jakoś mnie nie było ostatnio na blogu. Oczywiście przepraszam Adę która tak namiętnie czeka na nowy post jak i tak nie ma tu nic do czytania . Jedynie to tu można się pośmiać .. prawda? Dziś dzień minął nawet dobrze :) Po szkole z niespodziewaną wizytą przyszła Karola . Zapytała się czy mogła by jakiś czas u mnie zostać , ponieważ jej klucz został w drzwiach ... Oczywiście zgodziłam się . Pogadałyśmy trochę , pośmiałyśmy się :) W ten piątek w mojej szkole odbędzie się dyskoteka , może pójdę . Ostatnio również byłam na zakupach gdzie kupiłam sobie białą bluzkę i szare dresy o jakich zawsze marzyłam.Jutro może wtedy kiedy przyjdę ze szkoły postaram się napisać jakiegś posta :) Może będą w nim jakieś zdjęcia :)
Pa bejboski :))

Jak ktoś chce to można pytać - http://www.formspring.me/sereek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz