wtorek, 8 marca 2011

siemanko :)

Jak każdy wie dziś jest dzień kobiet :) Życzę wszystkiego najlepszego : )
Dziś ostatki więc w szkole zadecydowano , że jeśli ktoś będzie chciał się przebrać nie będzie pytany oraz nie będzie pisał niezapowiedzianych kartkówek . Od mojej klasy wszystkie dziewczyny dostały po tulipanie , czekoladzie , lizaku i bransoletce . W szkole również był konkurs na najlepsze przebranie . Wygrała Kornelia przebrana za Afrodyte , II miejsce Kołych przebrany za laske , III Karola - hipiska . Ja naszczęście nic nie zajęłam :) Przez wszystkie lekcje trudno mi było się utrzymać na obcasach , ponieważ nie chodzę w nich na codzień .Jutro odpoczywam od nauki , ponieważ nie idziemy do szkoły . Jutro więc może miasto z dziewczynami ? :) Teraz troche zdjęć z dziś :
Ja - audrey hepburn , Kinia - Tygrys :*
Kołych :)

Kinia :*, Angi :*, Bećka :*

Ewe:*

Karola:* , Monia :*
Karola:*
Łopat :)

Pa :))
jeśli ktoś chce pytać - http://www.formspring.me/sereek

5 komentarzy: