niedziela, 3 kwietnia 2011

Siemanko . Zapewne da się zauważyć , że w minimalnym stopniu pod względem wyglądu mój blog się zmienił. Jak na razie tak zostanie . (Jeśli ktoś chce pomóc mi w udoskonalaniu bloga piszcie w komentarzach) Wczorajszy dzień spędziłam aktywnie . Rano pojechałam do babci . Gdy przyjechałam z Olą wyszłyśmy na dwór . Dziś będę ogarniać lekcje . Może po południu wyjdę z domu ? W końcu jest tak ciepło :) 

ja , Karola , Jaga , Aga

ja , Karola

Aga , ja , Kinia


Ps.W następnym tygodniu zdjęcia z Tiną  !: *
Ps.2. Z boku dodałam ankietę na której możecie wyrazić swoją opinię .

8 komentarzy:

  1. zdjecia z sylwestra ; O xd
    <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Super foto;*** A tak w ogóle na czym ta pomoc miałaby polegać??

    OdpowiedzUsuń
  3. No, jak coś to widzisz mój nagłówek, na moich obydwu blogach;PP Interesuję się grafiką komp., ale musiałabym znać twoje zainteresowania itp.:)) Jak coś to pisz na 4098220;*

    OdpowiedzUsuń
  4. masz swietny blog :))
    poobserwujemy sie ??^^ ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję.. :)

    Przepiękne włosy!

    OdpowiedzUsuń